Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Slut efter en arbetshelg!

Av Elin - 19 januari 2009 09:37

Hej hopp, var ett tag sen jag skrev nu. Men jaghar jobbat helg och knappt varit hemma nåt. I fredags jobbade jag till 19, sen målade jag klart i datarummet (fast måste måla en gång till) sen var det lets dance. Sen började jag kl 9 på lördagen, hann bara hem och äta typ sen bar det av till min vän Theresa för en liten tjejekväll med körslaget och chips och en massa surr :), tack vännen för en mysig lördag. När jag kom hem var johan och Maria hos oss och de väntar sitt första barn och det har börjat komma en kula nu, sååå mysigt blir riktigt avis faktiskt. Ja min kära sambo kan ju inte sitta själv en lördag kväll heller det går ju bara inte. Han har en riktigt elak sambo som gör nåt på egenhand. Men att jag sitter ensam varannan helg JÄMT för han jobbar det e inte konstigt det heller. Han skulle få se hur det är för mig..

I går jobbade jag till kl 18, och då var min familj på midda så jag åkte hem till mamma och pappa och fick midda ja. Sen lånade jag deras dator och skrev på mitt CV. Nu är det måndag morgon och jag ska börja jobba kl 12 -19, suck men det får ju gå det med.

Puss och kram på er

 
 
Bettan

Bettan

19 januari 2009 10:17

Skönt med lite tid för sej själv ochså, nu skall Lina & jag snart fara in till stan, jag har bokat tid på Belle Visage åt henne så hon skall få en regäl rengöring under 75 min, det skulle inte vara så dumt för min del heller, men men hon är i större behov än mej av denna rengöring. Inte omöjligt vi gör ett besök till Birsta ochså.

http://www.bettzyboop.blogg.se

 
Jeanette

Jeanette

19 januari 2009 11:44

Det där med att karlar inte kan vara ensamma det är inget ovanligt fenomen...jag har oxå en som inte klarar det!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

 
danni

danni

19 januari 2009 14:40

ååh ditt cv, ha du planer på nått nytt? :) va kul!!

http://dannidaniela.blogg.se

 
maria

maria

19 januari 2009 17:34

Du verka haft en mysig helg, trots att du jobbat:-) Hoppas det gått bra att jobba kväll.kramar

http://gogumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 14 februari 2012 17:17

Vet ni. nu är jag trött på denna blogg, blir inget skrivet och den är inte om jag vill ha den. Tack alla ni som läst!   Kommer kanske en nyblogg i ny tappning... man vet aldrig ;)   Puss och kram ...

Av Elin - 16 augusti 2011 10:43

John Vilde har anlänt, 5 dagar för tidigt. Emma och Antes son har kommit. en supersöt liten kille, vet ej vikt eller längd, vill så gärna prata med emma snart så jag får höra allt :). Vi säger stort grattis till lillprinsen och Emma jag är sjukt stol...

Av Elin - 15 augusti 2011 09:38

I går hade vi kalas för Isak, han fyller 5 år på lördag (20:e). I år hade vi bestämt att han fick bjuda sina dagiskompisar. Vi har provat flera gånger att bjuda blandat både "hem" kompisar och dagis, men det funkar inte riktigt, han vill ju helst lek...

Av Elin - 7 augusti 2011 20:47

Här kommer lite bilder från sommarn som varit... oj lät som den var slut nu..     Madde och Henkes bröllop, skatan 30\7 2011                 Kusinkalas, Isak 5 år, Eddie 4 år, Lisette 2 år och Jonna 2 år (i okt) Levi 1 år   ...

Av Elin - 6 augusti 2011 17:01

Gud jag känner mig stressad över allt som ska göras. men jag lovar att i kväll eller i morrn blir det bildorgie. ska lägga över från kameran till datorn i kväll för jag ska skicka iväg för frammkallning så då blir det massa bilder allt från bröllop t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards