Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Elin - 2 januari 2009 21:54

Dags för årets första tävling, denna gång i samarbete med Yorrik
Bedårande Busiga kläder för bäbis och barn - handmade in Stockholm

Vinsten är ett presentkort värt 300:- att utnyttja i Yorriks webshop!


Jag tävlar om ett presentkort värt 300:- hos Yorrik i Nikitas blogg
Tävla HÄR du med!

Av Elin - 2 januari 2009 21:30

Dagen före nyårsafton var jag och klippte Isak. Vi gcik till fd pressentlådan på Alnö numera känt som klippstugan, några invandrar killar som driver detta och det e kanonpris 150 kr för barnklippning. Hur som helst satt vi och väntade på vår tur det var bl a en liten kille på ca 4 år som var före, han fick cool färg i håret när han var klar och en klubba. Allt detta såg Isak och nu var det hans tur. Jag tänkte hur ska detta gå men han var såå duktig satt stilla och inga problem alls, mot slutet fick han lite myror i brallan men jag mutade men två julskumgodisar och sen tutten. När klippningen var klar skulle även Isak få färg han ville ha gul, nej sa jag du e ju redan gul i håret, så det blev rött i stället. och nu till det viktigaste, den andra killen hade ju fått nåt annat oxå nåt man åt på. Då sa Isak " jag lill ha äpple på pinne" japp det är klubba det "äpple på pinne", det sa han på nyår oxå när han fick en Tom och Jerry påse av Hannah med klubba i . Lilla ha den där äpple på pinne sa han, hehe gullegrisen.


Puss och kram på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards