Alla inlägg under mars 2009

Av Elin - 31 mars 2009 21:06

Jaha då har man gjort sin sista dag i birsta, i går jobbade jag mina sista 4 timmar som fastanställd tillhörande butik 31 i birsta. Nu börjar ett nytt kapittel som anställd vid 85 i sundsvall. japp ska börja jobba i stan nu istället, skit trist men jag har ju kvar ett jobb i allafall, 50% är det dock bara men va fan gör man?! I ca 2 mån ska jag vara i stan sen ska min älskade Maria få sitt andra barn (så mysigt) så då ska jag gå på hennes vik i birsta. Så det e jag glad för att jag kommer få komma tillbaka. Jag kommer ju jobba extra i birsta oxå men det blir ändå inte detsamma.


Jag kommer sakna min arbetskamrater nåt så orerhört mycket. De är som min andra familj och jag kan berätta precis allt för dem. Ni är bäste och jag älskar er!!


Idag har jag städat och tvättat och handlat, Isak fick vara hemma i dag. Var ut och satte lite vårblommor (påskliljor) i krukor blev ganska vårfint :). Jag och min kära far var på coop och tok fyndade skor, köpte 2 par till Isak ett par inneskor till dagis för 20 kr och ett par tennisskor för 25 kr. sen hittade jag ett par skor till Anders för 10 kr helt sjukt haha, jaja jag vet inte vad han tycker, man jag tycket de var rätt coola sen kan han ju ha dem bara hemma oxå :).


Nä dax att sluta, love u all

puss och kram

Av Elin - 25 mars 2009 20:12

Idag har jag , maria och theresa varit till Huddik. vad fan har de gjort där kanske ni tänker, jo vi har varit på Albert och Herbert och Dollar store. Vi har shoppat och umgåtts det har varit sååå mysigt. Var på donken och åt och hade det allmänt bra :). jag shoppade lite små grejer typ servetter,godis, lite påskgrejs, ljus att ha ute i lycktorna, ny hållare till kaffefiltren (förlåt syster men nu ryker kosshållaren) mm. Men det jag e gladast för är mitt superfina diskställ, jag ska lägga ut bild på det sen.Nu har jag nyss varit hos Emma på Iittala, de hade vip-kväll med 30%, köpte en pressent till svärmor från Isak och lite smörknivar till mig själv och ett ljus, nöjd? nja jag hade velat handla mer.Anders är där och gör lite snacks till kunderna :)


Puss och kram på er

Av Elin - 24 mars 2009 21:05


Jag fick denna utmärkelse av min underbara inte bara arbetskamrat utan en av mina bästa vänner Maria, tack snälla du, blev rörd när jag läste på din blogg.


Jag vill oxå skicka denna vidare till min vän Theresa och till min syster Jeanette och till Hanna, jag följer och älskar era bloggar. Finns en till jag skulle vilja ge denna till men hon har redan fått den ;). fattar inte, bilden syns inte på bloggen men när jag lägger in den syns den, jaja

Av Elin - 23 mars 2009 21:36

"Jag är med i utlottningen om 1 presentkort värt 500kr från me&i hos Tant Ulrika. Var med HÄR du oxå!"

Av Elin - 23 mars 2009 12:26

Här Theresa kommer bilden på tavlan, superlätt och blir ju rätt gulligt. nån som hade gissat på annat motiv än en ros?? haha (tack min granne Jo för tyget)

Av Elin - 23 mars 2009 11:23

Jag har förnyat våra bänkskivor oxå i köket, så nu har jag piffat upp köket en grad lite mer före och efter bilder , bilderna är tyvärr inte i ordning

Av Elin - 23 mars 2009 11:18

I går var vi i skönviksbacken och Anders, Emma och Ante åkte slalom. Jag och Isse fick stå och titta på, Isak ville inte åka bob med mig heller. Sen var det så dålig backe att åka i oxå, det fanns ingen riktig pulk backe. Men vi grillade korv och hade fika med så det var mysigt. Jag och Isak åkte hem efter vi hade käkat lunchen. Sen var vi ute lite när vi kom hem och hackade lite is, Anders bröt av en av spadarna oxå :).

Här kommer lite bilder från utedagen

Puss och kram

Av Elin - 18 mars 2009 14:45

Åååå va härligt det är när solen kommer fram. Jag och anders satt ute på altan och åt lunch i dag, jag skulle vilja säga att det var unerbart, men det blåste förjävla kallt, haha. jaja våren kommer man får ha tålamod bara. Tänkte snart gå och hämta min lilleprinskorv på dagis.

Jag bara hoppas att det kommer bli finväder i helgen oxå för jag är LEDIG!

På fredag ska vi ut på roligheter med jobbet, vi ska ha avtackning för älskade Anne-lie (och Gun-marie o Christina) men jag kan inte skriva vad vi ska göra för det e hemligt :).

Nä nu ska jag göra en tavla.

Puss och kram på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards