Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Elin - 9 mars 2009 09:54

Hej mina vänner och alla jag inte känner!

Nu har vi fått eller fått och fått, nu har vi betalat för att få nya grejer i datorn så nu är den så gott som ny.

Vad har hänt? nja inte så mycket vi har grejat på här hemma och jobbat och så. jag ska lägga in bilder från köket och från vår lilla familje grillning vi hade på vår tomt i går. Mamma och pappa och jeanette och kecka var här i går och vi grillade korv ute och hade mysigt. Synd bara att det inte var nå bra väder. Isak ville gå in för det var så kallt.

Ilördags var vi hos Wilmer och grattade för han har fyllt hela 3 år. Killarna lekt jättebra och vi vuxna fikade och surrade en massa skit hihi. Det var jättetrevligt så tack för en trevlig förmiddag Madde och Henke.

Nä nu ska jag ta och fixa maten till Anders och isak i eftermiddag, de ska få middasbesök av Anders bror m tjej. Och då får JAG som inte ens får vara med göra maten, jaja ni ser själv man har det inte lätt ;)


Puss och kram på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards