Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 28 juli 2009 22:44

Ja denna sommar har ju inte varit den bästa, men då har man ju hunnit med att pyssla lite istället.Tänkte lägga ut lite bilder på diverse "pyssel" i hemmet som jag roat mig med. Köpte en liten stol på auktion som jag ställde vår oerhört fula garderobsblomma i som lutar som lutande tornet i pisa (ja det är samma blomma som Isak kissade i ). Fixat lite i "lilla" tv-rummet hängt upp ett "vimpelhäng" ovanför Isaks säng och så. Det kommer komma fler  bilder sen när jag målat klart våra sängbord :). Våra grannar har varti i stockholm och vi har tagit in deras post, de kom hem i dag och "Jo" hade köpt en liten tack pressent till mig (vilket hon verkligen inte behövde) en supergullig liten tillbringare i vitporslin med småblommor fram, kanon till tex mjölk vid kaffet. tack gulliga "jo".

Natti natti.

Puss och kram

Av Elin - 24 juli 2009 22:21

Hej alla där ute i regnet. jaa jag vet det var typ 100 år sedan jag bloggade, har inte haft nån mottivation till nåt alls faktiskt.

Ja vad har hänt? Altan är klart, bar överliggarna som ska målas nästa år då de är tryckinpregnerade, fast lull lullandet är inte klart haha. Sen har det nog inte hänt nåt mer än att lilla Lisette har kommit till vår släkt (på Anders sida) hans bror m sambo har fått en dotter och Éddie är nu stolt storebror.

Vera var här ikväll och vi käka chips och godis och såg "vi hade iallafall tur med vädret" kult rulle :). Om en vecka i dag ska jag och Anders åka till stockholm ska bli sååå kul. Vi åker helt själva och ska bo på hotell vi åker tåg dit och hem och ska bara ha det bra, shoppa, äta gott må gott och bara vara vuxna utan ansvar för en helg :). Nä nu ska man väl greja lite.

Puss och kram

Av Elin - 6 juli 2009 20:00

Nu har Isak varit borta sen i fredags. På lördagsmorgon åkte han med farmor och farfar och kusin Eddie till tomteland i leksand (tror jag). Han har varit jättesnäll säger de och de har det superbra. Men idag ville han inte prata med mig i telefon, han hade den vid örat men sa inget, när jag frågade om han längtade efter mamma, sa han bara -mamma. Så jag tror nog han vill hem nu faktiskt. Och hans mamma längtar ihjäl sig efter sin lille prinskorv. Men i morrn kommer han!! :). Idag var Madde, Wilmer och lilla Astrid här och hälsade på, mycket trevligt.


Puss och kram på er


kärlek..

Av Elin - 1 juli 2009 23:31

ja ojoj vilken sommar som kom! Vi har varit och badat på bänkås och det var bergis 22 grader såå skönt. Sen åkte vi till lilla Wilma och lämnade pressent från familjen och från jobbet. Efter det hade vi snyltat till oss en midda hos mor och far sen åkte jag och mamma till birsta. Där la jag undan 2 markiser till baksidan vid våra sovrum (kan lova att det e dödligt varm där nu) så det blir nog kanon skönt (och fint) sen ¨åkte vi hem och var ute med våra underbara grannar ända till 21:30. Sen somnade lillen ny duschad för andra gången i dag. Här följer lite bilder! :)


Ps. det var inte vattkoppor, det var ett virus och han e frisk och kry igen :) ds

Natti och puss o kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards