Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

Lite pyssel!

Av Elin - 28 juli 2009 22:44

Ja denna sommar har ju inte varit den bästa, men då har man ju hunnit med att pyssla lite istället.Tänkte lägga ut lite bilder på diverse "pyssel" i hemmet som jag roat mig med. Köpte en liten stol på auktion som jag ställde vår oerhört fula garderobsblomma i som lutar som lutande tornet i pisa (ja det är samma blomma som Isak kissade i ). Fixat lite i "lilla" tv-rummet hängt upp ett "vimpelhäng" ovanför Isaks säng och så. Det kommer komma fler  bilder sen när jag målat klart våra sängbord :). Våra grannar har varti i stockholm och vi har tagit in deras post, de kom hem i dag och "Jo" hade köpt en liten tack pressent till mig (vilket hon verkligen inte behövde) en supergullig liten tillbringare i vitporslin med småblommor fram, kanon till tex mjölk vid kaffet. tack gulliga "jo".

Natti natti.

Puss och kram

 
 
madde

madde

29 juli 2009 18:39

så himla fint gumman!!vart kommer vimpeln som är på isaks rum!!

kramar

http://busprinsen.bloggagratis.se

 
maria

maria

30 juli 2009 14:02

Du gör så himla fint gumman!!
När ska du komma till mig och fixa fint då?
Ha en underbar helg i s-holm,

http://gogumman

 
Ingen bild

Theresa

30 juli 2009 19:22

ÅÅ så fint det blev med kronan....vill med ha..Jag fick lägenheten som kändes som ett radhus:):):) ska kolla på den på Måndag.Nu blir det shoppa och du ska med hihi kram gois

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 14 februari 2012 17:17

Vet ni. nu är jag trött på denna blogg, blir inget skrivet och den är inte om jag vill ha den. Tack alla ni som läst!   Kommer kanske en nyblogg i ny tappning... man vet aldrig ;)   Puss och kram ...

Av Elin - 16 augusti 2011 10:43

John Vilde har anlänt, 5 dagar för tidigt. Emma och Antes son har kommit. en supersöt liten kille, vet ej vikt eller längd, vill så gärna prata med emma snart så jag får höra allt :). Vi säger stort grattis till lillprinsen och Emma jag är sjukt stol...

Av Elin - 15 augusti 2011 09:38

I går hade vi kalas för Isak, han fyller 5 år på lördag (20:e). I år hade vi bestämt att han fick bjuda sina dagiskompisar. Vi har provat flera gånger att bjuda blandat både "hem" kompisar och dagis, men det funkar inte riktigt, han vill ju helst lek...

Av Elin - 7 augusti 2011 20:47

Här kommer lite bilder från sommarn som varit... oj lät som den var slut nu..     Madde och Henkes bröllop, skatan 30\7 2011                 Kusinkalas, Isak 5 år, Eddie 4 år, Lisette 2 år och Jonna 2 år (i okt) Levi 1 år   ...

Av Elin - 6 augusti 2011 17:01

Gud jag känner mig stressad över allt som ska göras. men jag lovar att i kväll eller i morrn blir det bildorgie. ska lägga över från kameran till datorn i kväll för jag ska skicka iväg för frammkallning så då blir det massa bilder allt från bröllop t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards