Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin - 21 augusti 2009 20:55

Min fina fina, åren som gått...

Av Elin - 19 augusti 2009 21:35

Mitt lilla hjärta fyller 3 år i morrn, jag kan inte fatta att han är såå stor nu. Han säger "jag älskar dig oxå" nu och man blir varm i hela kroppen. Ilördags hade Isak kalas för några vänner och det var lyckat tycker jag, fina pressenter av underbara små kompisar fick han och de busade, fikade och fiskade fiskedamm. Jag lägger ut lite bilder från kalaset och tacka samtidigt alla som var med så mycket. jättesynd att några inte kunde komma, men kom gärna och busa och fika en annan dag.


Puss och kram nu ska jag förbereda morgon uppvaktningen för en förväntansfull liten "Emil" ;)

Av Elin - 11 augusti 2009 17:23

Har varit i huddik i dag med syrran och Theresa, handlade lite grejer till isaks födelsedag mm. Var jättetrevligt att komma iväg en sväng. Ikväll blir det bio Vera med flera ska gå och se "Sommaren med Göran", ska bli superkul tror den e grym. måste nog köpa den när den kommer på dvd :). kram på er

Av Elin - 5 augusti 2009 20:28

Vad man än gör och hur man än är så är det FEL. Får en massa skit för allt och av folk som inte har nåt med saker och ting att göra, man kanske ska titta en gång till och se till en grund innan man börjar slänga ur sig kommentarer till höger och vänster. jag blir förbannad och sårad.. Nog om detta.

Vi har varti i stockholm och det var mysigt, vi åt god mat och gick på stan, vi skulle åka lite båt och så men det var ju så dåligt väder så de blev inget. vi lånade 2 cyklar på hotellet och tog en liten tur efter vår middag på lördagen.


Maria- tack för din fina kommentar, och du, du har redan så fint hemma ;).


Theresa- tack gulliga du, och fan va kul med din nya lägenhet, ja klart jag är med när det vankas inredningsshopping


Madde- Vimpeln i isaks rum kommer från Greengate och kostar 399:-... hihi nä den är från Rusta och kostar 19:-haha, den är ju i mycket tunnare tyg men fortfarande fin tycker jag och helt lagom pris.


Love u alla min vänner.

Puss och kram

ps. kommer lägga in diverse bilder sen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards