Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Allt bra har ett slut

Av Elin - 31 mars 2009 21:06

Jaha då har man gjort sin sista dag i birsta, i går jobbade jag mina sista 4 timmar som fastanställd tillhörande butik 31 i birsta. Nu börjar ett nytt kapittel som anställd vid 85 i sundsvall. japp ska börja jobba i stan nu istället, skit trist men jag har ju kvar ett jobb i allafall, 50% är det dock bara men va fan gör man?! I ca 2 mån ska jag vara i stan sen ska min älskade Maria få sitt andra barn (så mysigt) så då ska jag gå på hennes vik i birsta. Så det e jag glad för att jag kommer få komma tillbaka. Jag kommer ju jobba extra i birsta oxå men det blir ändå inte detsamma.


Jag kommer sakna min arbetskamrater nåt så orerhört mycket. De är som min andra familj och jag kan berätta precis allt för dem. Ni är bäste och jag älskar er!!


Idag har jag städat och tvättat och handlat, Isak fick vara hemma i dag. Var ut och satte lite vårblommor (påskliljor) i krukor blev ganska vårfint :). Jag och min kära far var på coop och tok fyndade skor, köpte 2 par till Isak ett par inneskor till dagis för 20 kr och ett par tennisskor för 25 kr. sen hittade jag ett par skor till Anders för 10 kr helt sjukt haha, jaja jag vet inte vad han tycker, man jag tycket de var rätt coola sen kan han ju ha dem bara hemma oxå :).


Nä dax att sluta, love u all

puss och kram

 
 
maria

maria

1 april 2009 19:54

Ja, du gumman det kommer inte bli detsamma utan dig på jobbet. Jag har svårt att fatta att du slutat, det känns förjävligt!!
men lova att inte glömma bort mig..
Kramar

http://gogumman

 
Ingen bild

Vera

3 april 2009 19:16

Ja kexet vad säger man..Du kanske inte är på jobbet varje dag men du finns i mitt hjärta! Puss på dig:)

 
maria

maria

4 april 2009 09:44

Nähä, inget nytt här haha..
kramar

http://gogumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 14 februari 2012 17:17

Vet ni. nu är jag trött på denna blogg, blir inget skrivet och den är inte om jag vill ha den. Tack alla ni som läst!   Kommer kanske en nyblogg i ny tappning... man vet aldrig ;)   Puss och kram ...

Av Elin - 16 augusti 2011 10:43

John Vilde har anlänt, 5 dagar för tidigt. Emma och Antes son har kommit. en supersöt liten kille, vet ej vikt eller längd, vill så gärna prata med emma snart så jag får höra allt :). Vi säger stort grattis till lillprinsen och Emma jag är sjukt stol...

Av Elin - 15 augusti 2011 09:38

I går hade vi kalas för Isak, han fyller 5 år på lördag (20:e). I år hade vi bestämt att han fick bjuda sina dagiskompisar. Vi har provat flera gånger att bjuda blandat både "hem" kompisar och dagis, men det funkar inte riktigt, han vill ju helst lek...

Av Elin - 7 augusti 2011 20:47

Här kommer lite bilder från sommarn som varit... oj lät som den var slut nu..     Madde och Henkes bröllop, skatan 30\7 2011                 Kusinkalas, Isak 5 år, Eddie 4 år, Lisette 2 år och Jonna 2 år (i okt) Levi 1 år   ...

Av Elin - 6 augusti 2011 17:01

Gud jag känner mig stressad över allt som ska göras. men jag lovar att i kväll eller i morrn blir det bildorgie. ska lägga över från kameran till datorn i kväll för jag ska skicka iväg för frammkallning så då blir det massa bilder allt från bröllop t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards