Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Elin - 13 januari 2009 19:56

Hej hopp! Lite lugnare är jag i dag :), men man kan blir grymt arg i bland. Har precis kommit upp ur ett avslappnande bad, använde produkterna vi fick till jul från jobbet, lite lyxiga grejer, en bodyloition och dusch och bad gel, rosor att lägga ivattnet(de får vara med nästa gång) och ett doft ljus. Det var såå grymt skönt att krypa ner i det varma vattnet, har så vansinnigt ont i nacke och axlar idag, får det faktistk när jag stått 4 tim i kassan i streck.


Ja jag har som sagt jobbat i dag. När jag stod där i kassan och galgade och pratade lite med Kattis som kom förbi, kikade upp för det kom en "barnfamilj" och skulle betala. Och döm om min förvåning när jag kollar in pappan fan vad han e lik, nä, jo det är han. Sångaren i TAKIDA hehe och hans familj, supersöta ungar och självaste CURLY SUE var med. De var supertrevliga och vi småsurrade lite.. Riktigt roligt faktiskt. Jill Johnsson har även hon hadlat av mig för ett antal år sedan..


Puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards