Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Elin - 7 januari 2009 22:32

Isak var varm i morse när han vaknade och klagade på ont i halsen. Men det verkade gå över och han har varit på dagis i dag. Men när vi var hos mamma och pappa och åt så blev han sämre mot kvällen, han fick feber och mera ont i halsen. Nu har han vaknat några gånger totalt rosslig och ont som bara den verkar han ha, har aldrig hört han låta såhär, ruggigt ontäckt, mammas prins. Ja så det blir hemma för Isse i morrn och förmodligen på fredag oxå. Nu vill min sambo att hans mamma ska vara med Isak tills jag kommer hem i morrn, för hon e ledig, javisst jättesnällt av henne men jag vill ju vara med mitt barn när han e dålig. okej jag går med på det i morrn, gäller bara några tim men på fredag ska jag vara hemma med honom så e det bara. Var just in till honom jag blir så orolig när han har ont och låter som han gör. Pappa och jag var på coop i dag och jag fyndade till Isak eller ja pappa var snäll och betalade - tack snälla pappa (morfar). Hittade en cool skjorta och en "solkeps" som matchar plus ett par fina shorts dock helt fel storlek men han växer väl i dem nångång haha, allt detta och priset?! ja 20 kr\st hur bra som helst. coops barnmärke friends är kanonbra i kvalitten, rekomenderas.

Väntar just nu på lampfötter från Butik Annelie till vardagsrumsfönstren såå fina höga vita, har ju slängt ut julen i dag så nu glipar det tomt i fönstren, kommer snart hoppas jag. Lampkjolar e såå fint på dessa lampfötter och jag måste höra vad tycker ni om dessa, ska ju vara på en lampfot som e högre. kan man ha dem tills man har råd med annat? fixa till banden lite och annanlampskärm under och så, funkar det??


Natti och pussi pussi

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards