Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Elin - 20 januari 2009 20:12

Var och grattade Therese i torsdags för hon fyllde år (på fredagen), de har renoverat sitt badrum, ojoj så fint det blev. se själva. är dock svårt att få med allt men en liten inblick får ni ju :)


Av Elin - 20 januari 2009 19:42

ÄNTLIGEN!!!!! Idag kom det och efterlängtat var det.. barnbidraget! Fattar inte att vi klartat oss ända fram, var tok tuff månad det här ojoj, tror pengarna var slut typ 5 januari, helt sjukt men på nåt sätt gick det. Och i dag kunde man börja leva igen hehe. Men barnbidraget "de e väl barnas pengar", då säger jag såhär - du, vem är det som fött dom du eller jag, hehe ja Maria du fattar va?. ;) Ingen annan men kul e det iallafall, säger bara YRROL.


Hur som haver så tog jag mig friheten att shoppaloss i dag. Men tro inte att jag inte tänker ha koll denna månad, har planerat och ska budgetera. Men dessa grejer fyndade jag. Isak fick en "skinnjacka", överdragsbyxor och kallingar, nu var det endast kallingarna som var på rea, de andra var nya vårgrejer. Sen kommer mina fynd :)

Grå klänning 49:- Gina Tricot

Gammelrosa klänning 49:- Gina Tricot

3 par trosor  20:- \st lindex

brun tunika\klänning 49.50 lindex

beige kjol (till sommaren) 25 :- lindex

Burberry inspererad halsduk 20:- kappahl

Rosa morgonrock 99:- lindex

Köpte även 2 halsbande på Gina för 15:-\st

och sockar till Anders för 20 kr\st kappahl

Är såå nöjd. jag betalade min bruna tunika, morgonrocken, Isaks skinnjacka, överdragsbyxa och kallingar tillsammans och det blev 466.50 och då kan jag meddela att Isaks jacka kostade 399:-, så med p-rabatt och så så blev det jäkla bra :)


Puss och kram på er

ps bilderna blev inte så bra men men


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards