Alla inlägg den 13 december 2008

Av Elin - 13 december 2008 23:11

Idag har det varit lucia och vi har haft fullt upp. Började i morse med att A skulle få frukost på sängen (imorrn e det min tur). Så jag grejade på och satte på Isse tomteluva också fick han ha sin lilla lyckta. Kom nu sa jag så går vi in till pappa, men Isak skulle åka sin bil så i mundering luva och lyckta i handen kom han åkandes på sin lillaröda bil. Efter frukost åket vi till svärisarna i Bergeforsen för att lussa, där var även Isaks lilla kusin Eddie. Vi fikade och sen gick vi alla ut på en prommis i det kalla men underbara vädet (åå vilka vackra vyer vi har i snöskrud). Sen bar det av till mamma och pappa på lunch och lite lussande där med. Där var även mina älskade syskon och snyltade ;). Sen åkte A och jobbade och pappa fäljde med mig att handla. Jag handlade både hem och till vår julfrukost med julklapp vi ska ha på måndag med jobbet. Efter det var det bara att tok skynda hem och dammsuga och börja med middan, för Thomas och Vera skulle komma. Skäms att det såg ut när de kom (och gick) och att maten inte var klar, brukar inte vara så när jag får främmande. Hur som haver så hade vi urtrevligt och det var så kul att de kom. Här kommer bilder från dagen.

Natti och sov gott! puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards