Alla inlägg den 9 december 2008

Av Elin - 9 december 2008 21:37

Jaha då var det tisdag då och man har påbörjat jobbiga veckan på jobbet, denna vecka jobbar jag mycket eller kanske inte andra tycker men jag gör det. Jag gillar faktiskt min korta arbetspass, man kommer hem så sent när man jobbar till 17 och sen ska hämta på dagis och så, men jag ska inte klaga.

Har varit hos min syster på lite julmys tillsammans med hennes vänner. Hon fixar och grejar med lekar och frågeslina, riktigt kul, emn syster ack så dumma frågor kunnde liksom en och chansade hej vilt på de andra. julklapp bytte vi med varandra oxå, jag hade gynnat Butik Annnelie min favvobutik :), Hade köpt ett super fint vittträhjärta som det stod välkommen på, att ha på dörren. Jag har ett eget oxå :). Jeanettes kompis Magdalena fick det paketet och syrran fick en ängel, men magdalena samlar på änglar så hon ville gärna byta och det ville syrran med. Hon ville ha det hjärtat så alla var nöjda... typ

Bettan och Lina - Tack för era fina komentarer :)

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards