Alla inlägg den 4 december 2008

Av Elin - 4 december 2008 22:34

Har jobbat i dag hela dagen till kl 17, gick väl hyfsat tycker jag. Sen kollade jag och Isak på Sunes jul, det är ju såå bra Peter Haber e ju kung som Sunes pappa, Isak såg mest förskräkt ut, han åt knappt sin yougert så då förstor ni haha. Sen har jag fan inte orkat göra nåt tyvärr, känner mig så jävla onyttig och lat.. Tvätten hopar sig och ja julen närmar sig kanske måste ta tag i saker och ting. I morrn ska jag och min sambo gå på bio, först ska vi äta på bitline tror jag sen gå på bio. Vi kom fram till att äta direkt när A slutat och sen gå på 6 bion. Vi e ju pensisar nu så då orkar man inte gå på sena bion haha. Mamma ska på julfest med sitt jobb och pappa får vara med vilddjuret som för övrigt börjat snora i dag, ja vad kan man mer begära det e ju jul snart, klart ungen ska bli sjuk.. Nä borsta tanden och hoppa i säng.. ja just ja det ligger redan en liten varelse i multifärgad pyjamas där :).

Natti natti..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards