Alla inlägg den 3 december 2008

Av Elin - 3 december 2008 22:34

Jag och Therese åkte till Timrå i eftermiddags och det var ingen rolig tripp bara slask och spårigt på vägarna sen tror jag att jag kom efter varenda traktor som fanns på vägarna, suck. Men vi kom fram och jag handlade ut julklappen till min goa vän Theresa, hoppas hon blir gald för jag har anstängt mig för att få tag på detta och jag tror hon blir glatt överraskad :). Vi får se när tomten kommer.

Var sen upp till mamma och pappa där min lille son var, fick mat sen var det bara att börja med gardinen jag skullt sy, den e snart klar och när den kommit upp ska jag lägg in en bild. Men nu är det dax att kolla in i kudden, måst bara bära över den sovande "prinskorven" till sin säng först. A har inte kommit hem än, som vanligt.

Natti och sov gott!

Av Elin - 3 december 2008 15:11

Nåt sånt här ska jag försöka göra till nästa år, hur nu jag ska lyckas men det får vi se. Jag skulle göra nåt sånt i år men hann inte och då fick nödlösningen bli fönstret haha, men det funkar det med. hihih

Denna "adventskalender" finns på nordljus. Jag älskar butik annelie och nordljus. Sa till A i morse att när jag fyller år ska jag bara önska mig pressentkort på butik annelie (el nordljus) haha och jag fyller inte förren i april hehe.

Av Elin - 3 december 2008 14:58

Vill börja med att tack för era "kommentarer" blir så glad när ni skriver nåt, så tack!

Idag har det fan bara regnat och regnat, blir man dödligt le eller? Jag och Anders gick med Isak till dagis  i morse, A drog honom på kälken och jag skulle dra vagnen, men det var bara slavs på "vårväg" så det gick knappt att dra så det slutade med att A fick dra både Isak och vagnen, hehe. Själv gick jag lugnt och pratade med grannen "jo". Efter lämning var jag och bokade klipptid, den 23 är det dax risken är väl att halv huvve rycker då det var typ 6 mån eller mer sen jag klippte mig, har inte haft pengar käns det som. Sen gick vi och handlade bröd på bageri. Theresa ville gå med oss en sväng så hon kunnde släppa vovven och då ville hon att vi skulle fika hemma hos henne sen. Hon hade allt utom bröd så då köpte vi med oss. Jag hann bara öppna bagerietsdörr när jag hör min älskade brors ljuva(?!) stämma, han var där med en massa karlar och fikade. Vi gick iallafall en bra bit med Theresa och jag hade superdåligt på fötterna så jag badade i mina skor, inge kul, fick låna strumpor av Theresa men de var blöta igen när jag kom hem. Vinter ska vara minus grader och snö!!!!

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards