Alla inlägg den 2 december 2008

Av Elin - 2 december 2008 22:04

Klänning


Den här ska jag ha på mig på lördag när vi ska ut med jobbet på en glitter och glamour kväll, med midda och överraskning, vi vet nämligen inte vad vi ska göra. Men snygga och glittriga ska vi va :). Ska bli sååå kul, läängtar!!

Puss och kram

Av Elin - 2 december 2008 14:17

Såhär ser Isaks fönster ut i jul. Vi har satt Adventskalendern i fönstret haha 4 paket ett för varje advent och jag har målat siffror 1-4 och hängt på. Jag tycker inte om adventskalendrar 1-24 man ska bara köpa en massa små tjafs till ingen nytta nä bättre med bara 4 :). Sen kommer en bild på mig och Isak när vi var ute med kälken :)

Av Elin - 2 december 2008 14:01

Idag är jag ledig, så skönt. Jag och min syster Jeanette åkte in till stan och skulle fixa de sista julklapparna som vi ska ge bort gemensamt, även en födelsedagspressent vart inhandlad det är vår kära moster som fyller 70 år den 22 dec, man kan inte fatta 70 bast men det kan man inte tro när man träffar henne :). Som tur var tog syrran bussen hem så då kunde jag gå och köpa hennes o keckas julklapp innan jag åkte hem.

Var även och beställde årets julkort som man inte glömmer det, Isak fick modella här hemma innan han åkte på dagis i morse :). Var in på Butik Annelie och kikade oxå där min kära granne "Jo" jobbar, hon e alltid lika glad och trevlig, så därifrån gick man med två krukor till köket :) Kommer bild på dem hur söta som helst och till bra pris 79 kr\st.

I morrn ska jag och Theresa och Therese ta oss en liten tripp till H-sand och kika, mer shopping och trevligt sällskap :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards