Alla inlägg den 30 april 2010

Av Elin - 30 april 2010 22:52

Sista april, våren hälsas välkommen och vi är ensamma. Jag har jobbat till 16 i dag, åkte upp och hämtade min son hos mormor och morfar, sen åkte vi och käkade pizza (men ingen av oss åt speciellt mycket, lämnade fast vi delade på en pizza). Sen bar det av till birsta och på mitt gamla jobba fick Isak välja en ny Emil T-shirt och sen fick han en tröja med en gris på haha oxå köpte vi en body med Emil på åt bebisen oxå ,som jag förövrigt tror är en liten kille, men vi vet inte. Så köpte vi glass på macdonalds, åkte upp till mormor igen och såg på majbrasa. Väl hemma var klockan över halv nio och dax för sängen för lilleman. vi hämtade även posten och där låg en inbjudan till BRÖLLOP!! Det är Anders bror som ska gifta sig i juni, vi visste ingenting så det var superkul :). Anders jobbar i dag och i morrn så vi får roa oss själva jag och lillen. Nu är det dax för sängen. puss och god natt

Ps. grattis kungen



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards