Alla inlägg den 16 april 2010

Av Elin - 16 april 2010 21:53

Jaha ja den 16 april 2010 och jag blir 29 år, nästa gång är det 30 strecket man passerar :). Dagen har varit jättebra. började med skönsång och frukost på sängen och ett härligt paket från butik Annelie från min familj. Sen tog vi en lång prommis och efter det förberedde jag maten tills i kväll paj och smörgåstårta. Sen drog jag och Isse på 3 års kalas lilla Izabell fyller 3 år i dag, grattis till oss båda :). Sen var det min tur att fira lite. pappa, syster och man, Lina och Birgit och Lasse kom och åt och surrade, mysigt och tack för alla fina pressenter. Min bror var tyvärr upptagen så han kunde inte komma, mamma är i stockholm och min sambo jobbar. Nu sitter jag själv då min son ville sova hos morfar då lina oxå skulle sova där. Lina är stora idolen just nu (lina är 17 år och isaks kusin). Jag har knäppt några bilder under dagen men tyvärr tog batteriet slut i kameran när jag var hos Izabell, så typiskt. Resterande bilder lägger jag upp i morrn då jag nu är så trött och bara vill sova. Tack och god natt säger jag



ps. Grattis Elin på din dag ;)

puss och kram och tack alla som grattat via sms och facebook

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards