Alla inlägg den 1 april 2010

Av Elin - 1 april 2010 21:40

Jaha nu var den här, den gula högtiden. mysigt tycker jag, blir nog så att högtider betyder lite extra när man har barn. ja nu är ju inte mitt barn hemma då utan i fjällen och den andre ligger och skvalpar i magen och ska ligga kvar där några månader till :). Men Anders och Isak kommer på lördag och jag längtar, tilloch med efter Anders ;). Nu har jag tagit reda på ett ton med tvätt, det har tvättats och torkats hela veckan och nu har jag vikt och lagt in i skåpen, lite strykning har jag men det tar jag sen.

Imorrn blir det dammsugning och lite plock och göra rent på toaletterna innan familjen kommer hem, kan tänka mig att det blir ett nytt lass med tvätt då.

Ska även gratta min brors dotter lina som fyllde 17 år i går men vi ska dit och fira i morrn. Ska faktiskt bli skönt att åka själv utan man och barn, bara sitta i lugn och ro och fika och surra, härligt!! :)


Ha nu en riktigt GLAD PÅSK min vänner.

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards