Alla inlägg under augusti 2008

Av Elin - 18 augusti 2008 20:50

jaha då var man tillbaka i verkligheten igen, gick bra att lämna Isak på dagis, puss puss och hej då. Gick även bra för mamma på jobbet, man fick mjukstarta på lagret idag ,skönt.

Ja Madde, inte dåligt mysigt va?! Hon har så fina grejer Eva, och jag vill ha den där tapeten i mitt V-rum som fond, men anders säger att jag inte kan "stjäla" den, men jag frågar Eva om hon har nåt emot att vi tar lika och det har hon säkert inte, Bara Anders som är fjantig hehe. Men jag är glad att Anders tycker att min smak är bra vad gäller inredning, jag älskar ju lantligt, romantiskt och putti nutti..ler, så man har tur att han inte vill lägga sig i utan tycker det är fint. vill även ha lika färg som Eva på huset men det har jag ju velat länge, så den iden har jag inte snott :)- ska bli sååå grymt roligt att få börja greja i huset sen.


Puss och kram


Evas hus utvändigt... så vill jag oxå ha ler

Av Elin - 17 augusti 2008 21:25

Anders och Isak var hos farmor och farfar i dag, och jag var på 7 års kalas hos Calle. Efter det åkte jag hem och fick lust att kika i mina nya kvarter :), bara gå en sväng och kika i "backarna" för att få lite ideer vad de andra gjort med sina hus (alla är byggda lika). Gick förbi min gata dit vi ska flytta och grannen längst upp känner jag lite sen innan, Eva heter hon och har tidigare jobbat lite hos Butik Annnelie när hon var på ön. Eva kom precis och bjöd in mig eftersom jag var såå nyfiken på hennes hem.

Och ja, såå fint var det Butik A grejer överallt och lantligt med rosor och fina tapeter var det.. suck.. jobbigt att se allt fina. Madde du skulle gilla det ;)


Imorrn är det jobb igen och dagis för Isak, slut på friden...

Puss och kram

Av Elin - 16 augusti 2008 20:37

Idag har vi haft barnkalas för Isak. Vi var uppe hos mamma och pappa så vi skulle kunna vara ute. Glass med en massatillbehör blev det och en massa bus :). Isak fick så mycket fina grejer, tack alla ni. Maria- för block och pennor och p-kort (det kom passande) Madde- för superfin tröja,Hannah- för de coolaste jeansen och spelet och alla andra för fina leksaker och kläder. Innan barnen gick hem blev det fiskedamm, de en påse med klubba,godis,tablettask, liten påse ostkrokar och ett resekit m tandborste och tandkräm. Tror de tyckte om det.


Puss och kram

Av Elin - 15 augusti 2008 12:33

Nu sover prinskorven och jag kollar in sex and the city :), världens bästa serie, om ni inte sett filmen än så GÖR DET! sååå bra..

Ja vi var iväg nu på morgonen jag och Isse och handlade lite till kalaset i morrn, sen var vi på birsta city och provade ut en vinteroverall på polarn. Det blir en 104 lila och svart såå fin, ok lite stor men pernilla på pop tyckte jag skulle ta den då det inte var så stor skillnad på strl 98 och 104. Bra då har han overall till nästa vinter oxå, och hoppas han kan ha den hela nästa sässång, tror nästan det faktiskt så då behöver jag inte köpa nån nästa år, vore bra :). Sen såg jag hlst skor på dinsko, men anders tyckte inte Isak behöver några höst skor. Men klart ungen måste ha höst skor, är karln dum i huvet eller?! ;)

nä mer sex and the city nu.. :)


Puss och kram

Av Elin - 14 augusti 2008 21:55

Har varit hos Madde på meandi party i kväll. Tack älskling för god fika och trevligt sällskap. Klart det blev en tröja och strumper åt prinsen man kan inte hålla sig..suck. Sen åkte jag till svärföräldrarna och hämtade Isak, skoja om jag fick huvudvärk och såklart illa mående till 1000 på det, så blir min migrän. Tog tablett hos svärisarna och åkte hem slängde isak i säng och däckade på soffan, är inte bra än och ska nu för första gången på evigheter lägga mig före 23.

Imorrn är det selånger och hör och häpna så ska min älskade sambo gå med mig.. ler.. Isse får vara med morfar, vill inte tappa bort min unge. Eller inte heller lyssna på gnäll för att han blir less, nä då går vi själva..

sov gott!

puss och kram

Av Elin - 13 augusti 2008 20:14

Nu har vi haft visning på lägenheten. och det känns sådär de verkar tycka den e för dyr och visst det är mycket pengar men mäklaren har värderat den och satt utropspriset + att det är ju tyvärr såhär det ser ut i dag. Men hoppas nån lägger ett bud iallafall så vi får den såld. Man blir ju lite orolig.


Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards