Alla inlägg under augusti 2008

Av Elin - 20 augusti 2008 21:00

Nu har vi lagt vår födelsedagspojke, utmattad efter allt firande. Så mycket fint han har fått, lego, kläder, skor, käpphäst, cykel, korgar för leksaksförvaring och en massa mer. Han fick pressentkort från polarn och pyret oxå för vi skulle köpa en overall, men då fick han en Reima overall av Tobbe och Madde så nu kan jag handla annat på olarn :), fatta reima overallen går på 1600 kr, helt sjukt det var alldeles för mycket, påtok!


Puss och kram 


Lite bilder från firandet

Av Elin - 20 augusti 2008 14:40

Tack alla för era inlägg, jag blir jätteglad att nån läser allt skräp som jag sitter och skriver :). Ja Helené hon är nästan oförskämt fräsch Anders mormor :)

Av Elin - 20 augusti 2008 12:25

Då har vi sålt våran lägenhet, men tyvärr långt under vad vi ville ha. Vi fick ju ge oss eftersom vi inte hade några andra bud. jaja man får väl vara glad att vi inte gick back iallafall. Men min älskade sambo är sur som en citron och naturligtvis går det ut över mig.. sällan. Ä nu får vi blicka framåt mot nya huset i stället :)

Nya tag och vara glad att den blev såld!


Puss och kram

Av Elin - 20 augusti 2008 09:43

Ja då var det 2 årsedan man låg på förlossningen då :), herregud mammas storkille. Vi började denna dag med att födelsedagsbarnet vaknade 07:00 i morse, snark.. sen låg vi i sängen och myste en stund. Sen vart det skönsång från pappa och paket från mamma :). Isaks ögon lyste när paketen kom, mera ket sa han hela tiden :). Bilder och mera info om dagen kommer i kväll.


Puss och kram

Av Elin - 19 augusti 2008 14:11

Ja nu ska vi snart dra iväg till Anders mormor som fyller år. Fattar inte att alla ska fylla denna månad, snacka om cash out! Jaja vi ska iallafall äta midda där, men innan ska jag in på Gårdsbutiken i timrå och kika lite :). Fan det är såå mycket jag vill ha, grejer till nya hemmet, nya kläder och stövlar som jag verkligen behöver, jag jobbar ju i butik så jag MÅSTE ju ha nåt av höstens mode på mig... ja ja man får bli miljonär helt enkelt.. hehe. Snart dax att hämta Isak på dagis, mamma längtar nu..


Puss och kram


4 gen, Anders, A:s mamma och A:s mormor o Isak

Av Elin - 19 augusti 2008 09:17

Glömde ju säga att Isak blev firad av morbror Kecka och moster tettet, eller Kenneth och Jeanette. Han fick pressentkort på polarn, tack snälla för det och ett litet tält som vi får sätta upp när vi flyttat, annars får vi nog flytta in i tältet. Sen fikade vi och kollade lite på intrernet. De åker utomlands när Isak fyller så de kan inte gratta då. Äckliga människor som ska till Turkiet... ler.

Ha en trevlig resa och var rädda om er..

Puss och kram

Av Elin - 19 augusti 2008 09:13

Idag är jag ledig, skönt att ha en mjukstart på jobbet. Anders gick precis med Isak till dagis, han får vara där några timmar i dag, tror de ska "fira" honom på dagis i dag, han är ju ledig i morrn på stora dagen :).

Själv ska jag åka och kika på tapeter och köpa en tröja åt isak på kappahl.. oj nu svor jag .. hehe.

Tack Madde för alla kommentarer, jag hoppas att jag kommer få fint :), men nån som drar iväg med storm steg är ju du.. gud va fint ni får hemma, ni grejar och renoverar, längtar tills man får se nya köket på plats :). Love u.


Puss och kram alla..

Av Elin - 18 augusti 2008 21:03

Isak har ju haft kalas, och fyller på onsdag. Här kommer några bilder från kalaset. Alla goa ungar :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards