Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Elin - 28 augusti 2008 21:50

Regn och regn, fy fy vad trist, har ju regnat HELA dagen. Ni skulle ha sett mig i dag när jag skulle gå och hämta Isak på dagis. Det spöregnade och jag tog på mitt hemska fula gamla regnställ i rött, byxa och jack. Gummistövlar har jag inga men ska köpa, vill ha ett par med blommor :). nå ja, jag travar iväg och regnbyxorna sitter inte längre som de gjorde, de skär in i magen så jag har helt plötsligt två magar vilket jag inte brukar ha när jag står. Hämtar Isak och vi beger oss hem, regnet slår emot oss och Isak  blir blöt där han sitter. Väl hemma i värmen börjar jag fundera hur gammalt mitt regnställ är då jag är dyblöt på ryggen trots stället. ve och fasa vet ni när jag köpte det där stället??!! När jag gick i SEXAN... haha då kan ni ju förstå att det var litet hehe.. och att den nog har torkat sönder.


Här kommer en bild på det jag shoppat åt mig själv, dock är byxorna tillbaka lämnade och kjolen bytt till en annan.

Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards