Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Birsta City

Av Elin - 9 december 2010 15:20

Idag var jag med Isak till tandläkeren, det gick jättebra, han gapade innan de ens hann be honom :). Måste vara mer noga med hans "gropar" som är rätt djupa så det inte blir hål där. Barntändkräm måste vi köpa igen, vi slutade då isak bara ville ha våran tandkräm. De sa att det inte var nånfara så länga han spottade ut det.... hmm det gör han oftast inte så nu måste vi köpa barntandkräm och se till att han spottar, hehe.

 

Sen åkte jag och Levi till birsta med Tessan och Tindra, gjorde lite sista julklappsfixet och köpte nån pressent. Mysigt och trevligt var det. så nu är det så gott som klart med alla julklappar, hur skönt som helst. En grej jag måste köpa precis innan jul bara, så jag tror jag åker till birst den 22 på kvällen kanske då de har öppet till 22 det stackrarna. ja jag saknar defenitivt inte öppetiderna i birsta, såå skönt med att jobba i stan ;).

 

Fattarn ni att det snart är jul?! :) på måndag ska man på lucia på dagis oxå... kl 07:00 blir till att dra ur den lilla tomten ur sängen då. Tur Levi är morgonpigg så han kan väcka oss ;)

 

Detta har hänt med Levis utveckling:

 

* har vänt sig från rygg till mage 30 nov

*fått sin första tand 29 nov

*mycket mera med och kollar in när man pratar hela tiden så det finns lite tid att äta välling :)

*har ätit mat

 

puss och kram

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 14 februari 2012 17:17

Vet ni. nu är jag trött på denna blogg, blir inget skrivet och den är inte om jag vill ha den. Tack alla ni som läst!   Kommer kanske en nyblogg i ny tappning... man vet aldrig ;)   Puss och kram ...

Av Elin - 16 augusti 2011 10:43

John Vilde har anlänt, 5 dagar för tidigt. Emma och Antes son har kommit. en supersöt liten kille, vet ej vikt eller längd, vill så gärna prata med emma snart så jag får höra allt :). Vi säger stort grattis till lillprinsen och Emma jag är sjukt stol...

Av Elin - 15 augusti 2011 09:38

I går hade vi kalas för Isak, han fyller 5 år på lördag (20:e). I år hade vi bestämt att han fick bjuda sina dagiskompisar. Vi har provat flera gånger att bjuda blandat både "hem" kompisar och dagis, men det funkar inte riktigt, han vill ju helst lek...

Av Elin - 7 augusti 2011 20:47

Här kommer lite bilder från sommarn som varit... oj lät som den var slut nu..     Madde och Henkes bröllop, skatan 30\7 2011                 Kusinkalas, Isak 5 år, Eddie 4 år, Lisette 2 år och Jonna 2 år (i okt) Levi 1 år   ...

Av Elin - 6 augusti 2011 17:01

Gud jag känner mig stressad över allt som ska göras. men jag lovar att i kväll eller i morrn blir det bildorgie. ska lägga över från kameran till datorn i kväll för jag ska skicka iväg för frammkallning så då blir det massa bilder allt från bröllop t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards