Alla inlägg den 11 december 2010

Av Elin - 11 december 2010 08:22

I går klädde jag och Isak granen, mmm lite tidigt kanske men vi hade köpt en liten liten gran i plast i år, och han ville så gärna klä det. Ska jag vara ärlig så jag oxå ;). Men jag är såhär, julen är mysig före jul inte efter. så vill man verkligen klä granen och ta fram julpyntet 2 dagar före julafton?! och sen som jag ta bort det dagen före nyårsafton? nä jag vill njuta av den innan jul och det är ju inte så långt kvar nu :). Ja A vill ju ha en riktig gran men jag gillar inte att de tokbarrar och tar bara plats. Så det blev en 120 cm stor gran i år, nästan lika stor som Isse, hehe.

 

Idag är jag sugen på att åka på erikshjälpen i timrå, har inte varit där på flera år, brukar åka till bosvedjan men är lite lee på den nu. så vi får se vad sambon tycket ;). Ha nu en riktigt trevlig helg. Lillegris ligger ute och sover i vagnen (bara -7,1 så då är det lugnt att sova ute ;) ) och mina andra killar ligger i min\vår säng och sover, bara tomtemor vaken ;)

 

Puss och kram på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards