Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Sköna söndag

Av Elin - 21 november 2010 10:06

Först vill jag börja med att säga stort grattis till Linda och Crille och såklart stora syster Molly som fått en liten tjej. Vi önskar er all lycka och längtar tills vi får komma och hälsa på. Det blir samma för Levi som med Isak, blir bara tjejer i hans närhet ;), får vänta tills Hanna och Leif får sin lilla pojke :).

 

Jo, nu har vi varit på sjukhuset med Levi för hans "flossor" och torrhet på kroppen, de tog blodprov för att kolla om han var mjölk allergisk (kunde inte ta pricktest då han inte hade en ren yta på korppen) stackarn. Han skulle fortsätta smörjas med kortison och äta mjölkfri ersättning, puh vi köpte profylac (efter råd av bästa Madde K. ) 205 kr för 400 g räckte inte äns en vecka haha. De ringde i torsdags och det visar sig att han INTE är mjölk allergisk, tjoho!! Men han ska fortsätta äta det mjölkria tills vi kommer dit igen (har nu börjat med den andra sorten som vi inter trodde han skulle äta då det tydligen smakar fan men han åt :). Vi ger honom det tills den burken är slut sen blir det inge mer. Går inte och köper den för 120 kr om han inte e allergisk ju :) Så det känns skönt men han har ju nåt som inte är bra i koppen men det får vi se hur de gör med.

 

Ha en toppen dag alla. stora kramar 

 
 
Ingen bild

Vera

22 november 2010 10:15

Men lillstackarssnusen:( Tråkigt när det är något som inte är som det ska, kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 14 februari 2012 17:17

Vet ni. nu är jag trött på denna blogg, blir inget skrivet och den är inte om jag vill ha den. Tack alla ni som läst!   Kommer kanske en nyblogg i ny tappning... man vet aldrig ;)   Puss och kram ...

Av Elin - 16 augusti 2011 10:43

John Vilde har anlänt, 5 dagar för tidigt. Emma och Antes son har kommit. en supersöt liten kille, vet ej vikt eller längd, vill så gärna prata med emma snart så jag får höra allt :). Vi säger stort grattis till lillprinsen och Emma jag är sjukt stol...

Av Elin - 15 augusti 2011 09:38

I går hade vi kalas för Isak, han fyller 5 år på lördag (20:e). I år hade vi bestämt att han fick bjuda sina dagiskompisar. Vi har provat flera gånger att bjuda blandat både "hem" kompisar och dagis, men det funkar inte riktigt, han vill ju helst lek...

Av Elin - 7 augusti 2011 20:47

Här kommer lite bilder från sommarn som varit... oj lät som den var slut nu..     Madde och Henkes bröllop, skatan 30\7 2011                 Kusinkalas, Isak 5 år, Eddie 4 år, Lisette 2 år och Jonna 2 år (i okt) Levi 1 år   ...

Av Elin - 6 augusti 2011 17:01

Gud jag känner mig stressad över allt som ska göras. men jag lovar att i kväll eller i morrn blir det bildorgie. ska lägga över från kameran till datorn i kväll för jag ska skicka iväg för frammkallning så då blir det massa bilder allt från bröllop t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards