Alla inlägg den 12 november 2010

Av Elin - 12 november 2010 22:17

Köpte även ett våningsfat el korg eller vad man kallar detta. Har letat länge men alla man sett (om man sett nåt) har de varit svindyra. Men så hittade jag denna lilla skönhet när jag var in på åhlens så den fick följa med hem utan att tveka :)

Bild låndad från ahlens.se I love!! köpte även "julstrumpbyxor" så det får bli en svart kjol och köpa nån rödaktig top till jul :).  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu blir det läggdax, i morrn blir det party party ;)

Av Elin - 12 november 2010 21:59

Tack och lov fick jag tag på en ny overall i dag, det var inte lätt för allt är slut, men det blev faktiskt en från kappahl jaja jag vet men den verkar bra, vind\vattentät tejpade sömmar och såvidare. Och vi har inte så mycket pengar att vi kan köpa nån superdyr variant även om jag skulle vilja, vi tycker att ytterkläder kan vi lägga lite mer pengar på då de används varje dag och slits och det ska vara funktion och värme. Men det blir nog bra och Isak tycket om det, fanns bara i denna färg och en röd men jag tog denna då jag faktiskt tycket den var rätt fin. Bild lånad från kappahl.se





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards