Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Elin - 21 februari 2009 22:14

Fan va less jag blir, här gör man sig till och ska fixa en god kycklingpaj och så blir det bara piss. Den vart blöt och rinnig och smaken var inte heller bra, skulle ha haft mer cyrry. jaja. Trevligt med lite sällskap i allafall. EMD gick ju vidare i melodifestivalen så man får ju vara nöjd :).


Isse har käkat chips och dipp här i kväll och myst på. kommer lite bilder från dagarna som gått :9


Natti natti


Av Elin - 21 februari 2009 17:59


Hittade denna bild på en blogg och "lånade" den, det var inte kvinnan som hade bloggen som var på bilden så jag hoppas det var ok att ta den då. Snacka om fränt, hihi

Av Elin - 21 februari 2009 17:43

Idag har jag och Anders och Isak varit på fresks och köpt tapeter på super rea 10 kr rullen haha nästan löjligt, men superbra :). Innan det var vi på big boy och åt lunch, tror ni Isse mumsade på? japp helt rätt hehe. Jag kännde att jag inte ville vara ensam i kväll oxå ioch med att A jobbar. Så jag ringde min kära mor och far och frågade om de inte hade lust att se Melodifestivalen här hos mig, så kunde vi göra lite paj som kvällsmat. Och det ville de så nu blir jag inte ensam, ja Isak e ju hemma men han lägger sig ju vid halv åtta.


Tack för alla fina kommentarer ni lägger, fortsätt gärna med det.

Anna-lena- Kul att du läser, självklart måste du komma hit med mamma och kika på vår lilla låda :), hoppas foten är bättre.


Jag skriver nog mer i kväll och kan komma en och annan bild ocxå kanske.


Puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards