Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Elin - 17 februari 2009 20:21

Oj nu har jag varit sjuktdållig på att skriva igen, men det har varit mycket med jobb och allt.

Ilördags var det alla hjärtansdag och vi var på dop, Anders kusinsbarn döptes han heter Hannes och är supergullig. På kvällen sen kom Maria och Johan och åt middag, trevligt var det. Anders och Isak fick likadana kallingar av mig i alla hjärtanspressent :) jag ska knäppa bild på det.

Idag har vi inventerat på jobbet, supertråkigt. Vi började kl 7 i morse fy fan va trött jag e nu kan jag säg. Sen kom jag på att vi skulle hälsa på Maria och Hanna för Hanna har fyllt år men jag jobbade när kalaset var. Så då åkte vi dit och fikade och hade lite mysigt m barnen. Isak ramlade dock ner för deras trapp, vi har ju ingen trapp hemma så Isak är lite försiktig att gå i dem. Första gången vi skulle gå ner ville han hålla mig i handen. Sen var Hanna och Isak uppe själv och plötsligt hörde vi ett donk donk donk och grin. Sprang dit och han hade ramlat framstupa, till saken hör att han hade ett par solbrillor på sig som var aningen stora så de hade förmodligen distraherat honom.. hehe. jag tog upp honom och tröstade. så sa han - glasögonen, jaha då skulle han ha på sig dem igen, så allt gick bra. bild kommer på dessa brillor :).


Sen nåt tråkigt- min älskade lilla Hugo är dålig Hugo är min och mammas katt, han bor hos dem. Han kommer kanske inte att få fortsätta sitt liv här på jorden.. Han har jättedåliga njurvärden och har inte ätit sen förra lördagen alltså snart 2 veckor sen. Han är världens bästa och jag kommer sakna honom såå om han inte kryar på sig och blir bättre, han får medicin.


Puss och kram på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards