Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Tiden går..

Av Elin - 10 juni 2009 12:37

Har fått förfrågningar om vad jag har för liv eftersom jag inte bloggar så mycket.. jag e bara lat, där har ni den bistra sanningen. haha


Har precis bokat en stuga i junsel, vi ska dit på midsommardagen och bo en natt med Anders brorsa Fredirk och hans fam. Tyvärr fanns ingen stor stuga kvar men vi får väl tränga ihop oss, det är ju bara en natt. Det finns 4 bäddar men vi har ju 2 barn och en storgravid kvinna oxå.jaja det ordnar sig.

I söndags hade vi en liten sammankomst med jobbet hos Lena, vi grillade och åt och åt sen spelade vi lite kubb oxå i det svinkalla vädret. Mina tår var bortdomnade så kallt var det, men roligt och trevligt. Lenas karl Mats bara skratt och skakade på huvudet åt oss, han tycker nog vi e lite knäpp men ganske roliga oxå. Var så kul att min Mary var med oxå med stormagen som e såå fin. men nu längtar vi efter den lille i magen :). jag lägger ut bilder från kvällen i nästa inlägg.

Nu är det snart dax för jobb ursch och fy.. jag vill ha semester nu ju!!


Puss och kram på er

 
 
maria

maria

10 juni 2009 13:16

Man kan inte ha tid och lust att blogga hela tiden, man har ju faktisk annat att göra oxå. Tack för dom fina komentarerna om min mage,nu vill jag att den kommer ut...
Ha en underbar dag gumman!

http://gogumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 14 februari 2012 17:17

Vet ni. nu är jag trött på denna blogg, blir inget skrivet och den är inte om jag vill ha den. Tack alla ni som läst!   Kommer kanske en nyblogg i ny tappning... man vet aldrig ;)   Puss och kram ...

Av Elin - 16 augusti 2011 10:43

John Vilde har anlänt, 5 dagar för tidigt. Emma och Antes son har kommit. en supersöt liten kille, vet ej vikt eller längd, vill så gärna prata med emma snart så jag får höra allt :). Vi säger stort grattis till lillprinsen och Emma jag är sjukt stol...

Av Elin - 15 augusti 2011 09:38

I går hade vi kalas för Isak, han fyller 5 år på lördag (20:e). I år hade vi bestämt att han fick bjuda sina dagiskompisar. Vi har provat flera gånger att bjuda blandat både "hem" kompisar och dagis, men det funkar inte riktigt, han vill ju helst lek...

Av Elin - 7 augusti 2011 20:47

Här kommer lite bilder från sommarn som varit... oj lät som den var slut nu..     Madde och Henkes bröllop, skatan 30\7 2011                 Kusinkalas, Isak 5 år, Eddie 4 år, Lisette 2 år och Jonna 2 år (i okt) Levi 1 år   ...

Av Elin - 6 augusti 2011 17:01

Gud jag känner mig stressad över allt som ska göras. men jag lovar att i kväll eller i morrn blir det bildorgie. ska lägga över från kameran till datorn i kväll för jag ska skicka iväg för frammkallning så då blir det massa bilder allt från bröllop t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards