Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Elin - 26 juni 2009 23:06

Ikväll har jag varit och ätit på oscar där min sambo jobbar som kock. jag, emma, Vera och Carin skulle fira in semestern (min och emmas) fast jag jobbar söndag oxå ;(. Hur som helst så var Isak hemma från dagis i dag för han har haft feber och värmeutslag på stjärten, sen i morse klagade han på att han hade ont i munnen, blossor såg Anders. Eftersom jag skulle ut och äta och A jobbade fick Isak vara hos mormor och morfar. När vi ska gå in på oscar ringer min syster och säger att jag ska ringa mamma för isak har grinat i 2 tim och bara sagt mamma,mamma hela tiden. jag slänger på och ringer mamma för detta är INTE likt isak. ja så var det han hade jätteont i mun och har bara ätit glass idag och druckit och han hade grinat och frågat efter mamma. Det  gjorde så ont i mig och jag ville bara åka hem. men han skulle ju snart sova så det var ju ingen ide. imorrn ska jag skynda mig upp till min prins och pussa och krama. Sånt här får mamma hjärtat att värka...


Älskar dig Isak mest av allt...


Natti natti

puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards