Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

Ännu en arbetsdag till enda!

Av Elin - 26 augusti 2008 19:30

Ja i morse gick man in ca 2 tim tidigare än man skulle, vi hade lite inventering och chefen ville ha in mig lite tidigare. Ojoj vilken morgon det blev bara för det. Isak vaknade i natt och ville sova med mamma- lillstackarn, sen sov han til ca 07:20 när pappa väckte honom. Mamma tänkte vara på dagis strax före 8, men glöm det.. När vi kom fram till dagsi var Isak vansinnig, han skulle åka vagn, nej sa jag du får inte det nu, nu måste vi skynda oss in. Barnet lade sig på backen, mamma stressade iväg och stälde vagnen under taket. En skrikande och grinande Isak klev in på dagis.. Om inte detta var nog så fortsatte dramat inne på dagis, mamma fick inte ta på innerskorna, nej nej och icke. Fröken tog isak och de skulle vinka, då skrek han ännu mer och skulle helt plötsligt komma til mamma, men jag var såå SEN så jag hann bara kram och och gå och snoret rann på lillkorven.. då gjorde det ont i mammas hjärta. Men en annan mamma sa när jag kom ut på gården, -bra jobbat mamman, känndes lite bättre då :).

Kom på jobbet, inventering.. suck. Jobba till 16 och hem, hämta barn och fixa mat. Nu är pappa och son i Bergeforsen- farfar fyller år (mamma har redan grattat). Så manmma sitter och slöar. och på allt detta så håller jag på att bli sjuk.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 14 februari 2012 17:17

Vet ni. nu är jag trött på denna blogg, blir inget skrivet och den är inte om jag vill ha den. Tack alla ni som läst!   Kommer kanske en nyblogg i ny tappning... man vet aldrig ;)   Puss och kram ...

Av Elin - 16 augusti 2011 10:43

John Vilde har anlänt, 5 dagar för tidigt. Emma och Antes son har kommit. en supersöt liten kille, vet ej vikt eller längd, vill så gärna prata med emma snart så jag får höra allt :). Vi säger stort grattis till lillprinsen och Emma jag är sjukt stol...

Av Elin - 15 augusti 2011 09:38

I går hade vi kalas för Isak, han fyller 5 år på lördag (20:e). I år hade vi bestämt att han fick bjuda sina dagiskompisar. Vi har provat flera gånger att bjuda blandat både "hem" kompisar och dagis, men det funkar inte riktigt, han vill ju helst lek...

Av Elin - 7 augusti 2011 20:47

Här kommer lite bilder från sommarn som varit... oj lät som den var slut nu..     Madde och Henkes bröllop, skatan 30\7 2011                 Kusinkalas, Isak 5 år, Eddie 4 år, Lisette 2 år och Jonna 2 år (i okt) Levi 1 år   ...

Av Elin - 6 augusti 2011 17:01

Gud jag känner mig stressad över allt som ska göras. men jag lovar att i kväll eller i morrn blir det bildorgie. ska lägga över från kameran till datorn i kväll för jag ska skicka iväg för frammkallning så då blir det massa bilder allt från bröllop t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards