Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Elin - 2 februari 2011 20:31

Ja ni glada, alla som är känsliga byt blogg eller bit i hop.. ;)

 

Har fått min första riktiga mens sen Levi kom och oj att den kom med besked.. Tokrinner fick tillochmed byra 2 bindor i natt plus att jag blött ner i sängen, förlåt men det är helt sjukt mycket. Kunde inte ens träna i tisdags för det rann hela tiden. Idag skulle jag gå och vila på dan och vet ni vad jag gjorde?, jag tog på mig en av Levis blöjor!! kan ni fatta hahaha ja men vad gör man så jäkla mycket kom det.. ja nu har jag varit äcklig som min sambo säger för i dag. Men va fan detta måste vi kvinnor stå ut med och karljävlarna har mage att säga att vi är äcklig.. fuck off säger jag då!!

 

Annars rullar det på här hemma. Levi har jobbiga nätter nu tycker jag, vaknar och gnäller och har sig så förutom mensen så är det levi som stör haha. Levi har ju fyllt 6 månader nu storkillen, tyvärr lär han väl sitta själv när han fyllt 2 år eller nåt hehe. Ää men skämt å sido han är sååå slapp i kroppen och vill ingenting allt är jobbigt, lik sin mor hahaha...

Jag har en mass bilder på kameran som jag ska lägga in och visa er nåt framöver. nä strax Irene Huss. lillördag och kanske mysa med nåt gott ;)

 

Puss och kram på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards