Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Elin - 27 maj 2010 20:54

   Pappa och Anders har varit så duktiga, köket börjar verkligen ta form och jag är jättenöjd. Nu väntar vi på killen som ska sätta din kranen och koppla in diskmaskinen. Är rätt less på att diska förhand i tvättstugan nu kan jag säga. det blir ju disk hela tiden.. suck. Jaa och inte nog med alla utgifter som är med köket så har även vår torktumlare lagt av, el den går men det kommer ingen värme så kläderna blir inte torra. Pratade med A om detta i dag, men han sa att det var inte prio för nu var det bilen som gällde, måsta köpa nya sommardäck, ha in bilen på service och lacka om huven, jahaja va kul, jag får väl blåsa torr kläderna med hårtorken då...


Svar till Sara som kommenterade mitt inlägg bulle klär i bulle: Min son som jag har nu använder mycket rosa och jag får nästan skäll av vissa vänner för jag kan till och med köpa på flickavdelningen kläder till honom, så jag är inte en sån som resonerar att pojkar inte kan ha rosa. MEN får jag en till kille vill jag inte att min nyfödda bebis ska se ut som en tjej (de ser ju likadana ut när de är bebisar) därför valde jag kanelbulle bodyn framför en rosa med prinsesstårtorna på. I love rosa och det gör min lilla prins oxå :)


Puss och kram till er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards