Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Elin - 30 mars 2010 18:51

Isak och Anders har nu varit borta i fyra dagar. Det är lite långsamt men det går. De har det bra i fjällen i allafall. Men i går var de och åt på resturang och de hade tagit av isak skorna så han inte skulle bli så varm, vad händer? jo nån stjäl hans allvädersstövlar, jättekul vad ska han nu ha på dagis? Tur han hade andra stövlar med sig oxå. jaja.


Själv har jag fått en inflamation i höger arm, pga överansträngning, jättekul ont som fan gör det mest på kvälla\nätter och mornar. Kan ju inte äta tabletter heller då jag är gravid så jag smörjer med voltaren men det är ju inte heller riktigt bra så det känns inge kul att smörja och veta att det KAN påverka bebisen, men det är så smådoser som går in i kroppen men ändå inge kul.


Idag kom Isaks bokstäver till dörren som jag satt upp, det blev superfint och jag önskar jag visste vad som låg i magen så jag kunde beställa till den oxå. Här kommer bild :)  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards