Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Elin - 23 februari 2010 21:03

I dag kl. 08:00 var vi på ultraljud på sjukhuset. oj vilka fina lokaler de har fått och vilken bra utrustning, man såg jättebra :). Allt såg bra ut och bebisen är nu ca 18 cm lång men en smalsak, än så länge ja haha mina barn blir stora dom :). A ville ju inte veta vad det var för kön på bebben så det blev inge sånt, jävla A hmmm haha. men men jag har fler chanser ja och jag säger inget den dagen jag vet ;). men jag tror att det är en pojke till faktiskt, jaja det är fint med en prins till ;), men vi får som sagt se. Blev väldigt ledsen i dag på eftermiddagen då Isak fick tag på ul bilderna och när jag sa, Isak de där får du inte ha och gick mot honom i soffan, knövlade han ihop dem så nu är de inte fina alls, jag vart så arg och så ledsen att jag grät och slängde in I på rummet fy vad jag blev ledsen mina enda bebbe bilder ;(.


Var på gangstar party hos världens bästa Madde ikväll. Go fika och ett så fint och mysigt hem som man kan stanna läääänge i. Tack för i kväll madde. jag köpte en svart mössa med guldtyck på och ett par svarta byxor m "skinnlappar" fram och guldtryck bak på baken :) sååå fina men ojoj vad dyrt det blir faktiskt, det är mycket pengar när man inga har. men Isse kommer bli en riktig snygging, fast det är han ju redan ;)

Ja i morrn blir det en lååååång dag på jobbet 9-19 jag gruvar mig faktiskt ursh inge kul men men ...


Natti natti.

puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards