Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Elin - 29 oktober 2010 21:48

Men tack och lov att jag åker till stockholm på måndag!! Nu har jag blivit sjukligt less, jag älskar mina barn över allt annat men just nu h¨åller jag på att bryta ihop. Isak bara springer upp när man sagt godnatt, han gör bara massa dumheter som att hälla ut saften på golvet i sitt rum för att sen tro han kan ösa upp det med sin lilla traktorskopa!!!! ligger och sparkar i sin väg och allmänt störig (sorry). Sen har vi den lilla huliganen som har skrikit och skrikit, vad är problemet?? man blir less samtidigt som man tycker så synd om honom, nåt fel är det ju  när de är liten och skriker. Hur som haver sover de sött båda nu  <3.

 

Nä 2 nätter borta och massa shopping, god mat och tid med min syster är vad som behövs :). synd att du inte kunde åka Tessan, hade varit så kul. jaja en annangång kanske (vi e ju unga ;) ).

 

God natt alla vänner. puss och kram

Av Elin - 29 oktober 2010 11:39

Oj vilken härlig kväll det var i går. Jag ,syrran och Therese var på mode kväll på birsta city med krogshow med Shirly Clamp. Det var super kul och jag måste erkänna att det känndes så lyxigt att få ett vip pass runt halsen, champange och en goodibag från makeup store. Det behövdes verkligen för en smått sliten och avdankad två barns mamma haha.

 

Mat fick vi, fast rätt sent, klockan var över halv nio och jag hade inte ätit sen 11, så rätt hungrig var man. kycklingfile med potatis pure och wokade grönsaker, ganska gott :) sen blev det kladdkaka m grädde. Besviken var jag då man inte kunde beställa cola så drack man inte vin fick man nöja sig med loka naturell, suck. Shirly var grym så bra musik och så underhållande, hon bjöd verkligen på sig själv.

 

Jag ´fick avbryta mitt bloggande för Isak kom in och hade ramlat på sin stora lastbil med släp och gjort sig riktigt illa, jäkla halka.

 

Bilder kommer från kvällen och från min lilla gris omtumlande ansikte. ;(                      

Bilder från mode kvällen i birsta city, jag, Tessan och Syrran (och Shirly såklart ;) )

 

   Isse som är blåslagen ;(

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards