Alla inlägg den 28 april 2009

Av Elin - 28 april 2009 21:51

Nu var det sååå längesen jag skrev här och jag skäms och ber om ursäkt.


Jaghar jobbat mycket den senaste tiden och nu skulle jag vara ledig i tvådagar... men vad händer då?! jo jag får magsjuka. jippi, öh nä. Spydde natten mot måndag och på måndagmorgon, lågdäckad hela måndagen och har varit mycket bättre i dag. men jag åt ingen midda och känner mig lite smårisig ändå så jag e hemma i morrn med. Isak fick feber samma natt och Anders kom hem på morgonen efter att ha åkt på jobbet, han hade också spytt så hela familjen har varit hemma och sjuk.

Jag ska lägga in en massa bilder hade jag tänkt men då måste jag gå in och betala via mobilen för man får bara ett visst antal bilder sen får man betala. Men jag har inte gjort det än men ska. så bilder kommer framöver :). det blir lite blandade bilder då.


Nu har vi rivit altan och ska bygga ny, samt valt färg till huset, det kommer bli sååå fint och ny dörr blir det även hihi.. längtrar till vi sätter i gång.


Puss och kram på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards