Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Jag har blivit faster

Av Elin - 25 oktober 2009 21:48

Japp jag har blivit faster för 4:e gången, denna gång som "ingift" faster alltså det är Anders bror som fått barn. Itorsdags 22\10 kom en liten .... Jonna nästan 2 veckor förtidigt men hon var stor 3600 g och 52 lång, så hon var klar :). sååå söt det kommer bild men vi glömde kameran hos dem så vi måste hämta den först.


Ojoj jag har jobbar helg, mår illa nu och har ont i benen. den har varit intensiv denna helg, mycket folk och der river och sliter, fy fan. varför måste de göra kaos i butiken för??? Det är väl inge kul att koll när det ser ut som fan, och det är ju inte direkt vi i personalen som stökar till. Men kul att det varti mycket folk och försäljningen gick sådär på lördagen men bra i dag. så det har varit kul. Rosabandet har vi sålt så det stod härliga till, frågade alla kunder. roligt när de säger att de köpt en förra året, öööhhh ja men nu är det ett nytt år med ny insamling, smartisar ;).


Nä borsta tänderna och lägga sig nu tror jag, jobb i morrn igen.

Puss och kram

 
 
maria

maria

26 oktober 2009 10:06

Å så härligt med en bebis, fick du snusa mycket på den:-)
Jaaa, vi måste ses snart, känns som en evighet sen nu
skulle vara skönt om vi kunde ta det på en dag när Hanna är på dagis så man kan slappna av lite;-)
Vi får kolla upp en dag.
Kramar

http://gogumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 14 februari 2012 17:17

Vet ni. nu är jag trött på denna blogg, blir inget skrivet och den är inte om jag vill ha den. Tack alla ni som läst!   Kommer kanske en nyblogg i ny tappning... man vet aldrig ;)   Puss och kram ...

Av Elin - 16 augusti 2011 10:43

John Vilde har anlänt, 5 dagar för tidigt. Emma och Antes son har kommit. en supersöt liten kille, vet ej vikt eller längd, vill så gärna prata med emma snart så jag får höra allt :). Vi säger stort grattis till lillprinsen och Emma jag är sjukt stol...

Av Elin - 15 augusti 2011 09:38

I går hade vi kalas för Isak, han fyller 5 år på lördag (20:e). I år hade vi bestämt att han fick bjuda sina dagiskompisar. Vi har provat flera gånger att bjuda blandat både "hem" kompisar och dagis, men det funkar inte riktigt, han vill ju helst lek...

Av Elin - 7 augusti 2011 20:47

Här kommer lite bilder från sommarn som varit... oj lät som den var slut nu..     Madde och Henkes bröllop, skatan 30\7 2011                 Kusinkalas, Isak 5 år, Eddie 4 år, Lisette 2 år och Jonna 2 år (i okt) Levi 1 år   ...

Av Elin - 6 augusti 2011 17:01

Gud jag känner mig stressad över allt som ska göras. men jag lovar att i kväll eller i morrn blir det bildorgie. ska lägga över från kameran till datorn i kväll för jag ska skicka iväg för frammkallning så då blir det massa bilder allt från bröllop t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards