Alla inlägg den 28 september 2008

Av Elin - 28 september 2008 21:05

Ja ihelgen har jag jobbat, suck och pust.. Nä men det går väl bra men tråkigt att jobba när Anders e ledig. Han och Isak var uppe hos mamma och pappa i dag och då gjorde Isak illa sig. Det är såhär att han håller på att tappa nageln på stortån, han är inte blå och vi vet inte va han gjort men lös är den. Så var han i mammas och pappas soffa som dom har uppe utan sockar och fasnar i tyget. Där drar han upp nageln så det blir blod under och det gör ont. Sen fick han plåster och när jag kom hem till dem haltade han. Ja faktiskt så haltade han lillvännen.

Nu är set grym nedräkning tills vi får huset. Vi ska vara på vår bank kl 10 på ons, efter det åker vi direkt till huset så vi kan räkna hur mycket tapeter det går åt så vi kan beställa. För nu vill jag att det ska hända nåt snabbt :).

I morrn ska jag och min kära syster åka på ikea och kolla lite grejer till huset.. roligt :)

Natti natti och puss o kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards