Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Elin - 4 oktober 2008 22:51

Oktober månad går i rosa, då har bröstcanserfonden sin stora insamling mot bröstcanser. Rosabandet säljs lite här och var i hela landet.

Vi måste göra vad vi kan för att hjälpas åt att samla in pengar till denna forskning, du vet aldrig om du eller nån närstående drabbas. Många företag har specialdesignat vissa av sina produkter just för denna månad, kan vara K-specials filngor som skänker en slant för varje såld förpackning, eller disktrasor med rosabandet på mm. Om du inte vet hur du ska bidra, köp en vara märkt med rosabandet så har du hjälpt till. Lindex (som jag jobbar på) har superfina T-shirts specialdesignade, det var en tävling där man skulle göra en egen rosabandet tröja och de valde ut ett antal som fick sitt tryck gjort på tröjor som nu är tillförsäljning på lindex för rosabandet. köp en sån. Vi måste vara rädda om våra "systrar" där ute :). Olika motiv.

Så här ser min ut..

Av Elin - 4 oktober 2008 19:19

Min äldsta vän fyllde år i torsdags så i dag var det dax för grattulationer. Födelsdagsbarnet heter Hannah och fyllde 27 år, vi har varit kompisar sen vi föddes (ja faktiskt), Hon är en genom snäll och mysig tjej som jag e supergla att ha kvar. Vi har en sån relation att ibland kan det gå nästan månader innan man hörs men när vi väl gör det så är det precis som vanligt, det är vänskap tycker jag...

Hannah är en supertalang oxå hon sjunger som en gud!! Hon sjöng på Isaks dop och är även hans gudmor- och jag e hennes son Sams gudmor :).

Här e några bilder på oss påväg och på kalas :)

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards